עימות ראשון: בנט דרש לבלום את החוק לצינון נתניהו

אבי רבינא No Comments on עימות ראשון: בנט דרש לבלום את החוק לצינון נתניהו

בעקבות הביקורת בתקשורת, הודיע בנט שלא מקובל עליו החוק שנועד מעשית לבלום את חזרת נתניהו לחיים הפוליטיים ודרש שזה לא יופיע בהסכמים הקואליציוניים. לפיד וסער החליטו אתמול כן להשאיר סעיף זה בהסכם

נפתלי בנט צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות ראשון משמעותי בין בנט ללפיד וסער על חוק הצינון של ראש הממשלה נתניהו. ע"פ הדיווח ב'ידיעות' הבוקר, בעקבות הביקורת בתקשורת, הודיע בנט שלא מקובל עליו החוק שנועד מעשית לבלום את חזרת נתניהו לחיים הפוליטיים ודרש שזה לא יופיע בהסכמים הקואליציוניים. לפיד וסער החליטו אתמול כן להשאיר סעיף זה בהסכם.

בכיר בגוש השמאל טוען כי "מדובר ביוזמה של זאב אלקין, הוא מקדם את חוק הצינון שיעצור את נתניהו לחזור. הסעיף גם נמצא בהסכם הקואליציוני של 'תקווה חדשה' ו'יש עתיד', אלא שפתאום אחרי שזה פורסם ב'ימינה' התקפלו וחזרו בהם".

בתוך כך, הוועדה המסדרת בראשות ח"כ קארין אלהרר מכונסת בשעה זו על מנת לאשר את המועד עליו הכריז יו"ר הכנסת, לבחירת יו"ר חדש ולהשבעת הממשלה. כמו כן, הוועדה תקבע את סדר היום.

כזכור, אתמול הכריז יו"ר הכנסת, יריב לוין, כי הדיון וההצבעה בדבר כינון הממשלה ייערכו בישיבה מיוחדת של הכנסת ביום ראשון, ג' בתמוז תשפ"א, 13 ביוני 2021. באותו מועד תיערך גם ההצבעה לבחירת יושב ראש הכנסת ה-24.



0 תגובות